Моите резервации
За да видите информация за вашите резервации, моля попълнете данните



забравена парола?


Web Analytics
en bg ru

Автомобили под наем София

Трансфер от летище София

Skype Me™!
+ 359 878 827 222 office@mato.bg

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Следните условия се отнасят до всички Транспортни и Трансферни услуги, които са резервирани чрез http://www.mato.bg/ или някоя друга от филиалните ни дейности. Вие приемате тези условия и те описват всички права и задължения на двете страни – MATO и клиента. Никакви други условия не могат да бъдат приложени.

MATO не събираме или съхраняваме данни за кредитни карти на нашия уебсайт. Всички плащания чрез кредитни карти се извършват с помоща на трета страна и те са защитени чрез Secure Sockets Layer /SSL/ и 3D защитна технолигия. Вашата лична информация остава строго конфиденциална.

Ние не гарантираме, че информацията, публикувана на този сайт е 100% точна, обновена към днешна дата или пълна и не поемаме отговорност за загуби или щети, произхождащи от това. Този уебсайт предлага голямо количество информация и неминуемо е възможно да има грешки в него. Ние не поемаме отговорност и не предладаме гаранция във връзка с акуратността на неговото съдържание и не можем да бъдем отговорни пред закона за неточностти в тази връзка. Ние си запазваме правото да променяме информацията, публикувана на нашия уебсайт по всяко време и без предупреждение.
 

ТРАНСФЕРНИ УСЛУГИ - УСЛОВИЯ

(1.0) Моля, внимателно прочетете тези условия преди да резервирате услугата „Трансфер” от нашия уебсайт: www.mato.bg, тъй като те съдържат важна информация относно вашите права и задължения.

 (1.1) Поръчвайки услуга за трансфер от нашия уебсайт, вие се съгласявате юридически да спазвате тези условия на ползване и те се отнасят до вашата поръчка.Тези условия се отнасят до всички трансферни и транспортни, осъществявани от нас и нашите партньори, доставчици, снабдители и подснабдители и вие и ние се съгласяваме, че само тези условия важат.

 (1.2) Нашият уебсайт е място, на което можете да изберете и поръчате трансферна услуга до и/или от вашият адрес/курорт от и/или до летище. Нашият уебсайт описва трансферните услуги в подробности.

(1.3) Съдържанието на нашия уебсайт е предназначено само за потребители, които са навършили 18 години и вие трябва да бъдете най-малко на 18 навършени години за да поръчате услугата ‘трансфер’, използвайки начина на плащане на нашия уебсайт.

(1.4) За да поръчате Трансферна услуга, вие трябва да следвате инструкциите, посочени в сайта ни или в изпратената ви оферта. Всички заявки за трансферни и транспортни услуги трябва да се направят поне 36 часа преди заминаването ви.

(1.5) MATO има правото да откаже поръчка, направена от вас. Ако вашата поръчка е приета, ние ще ви потвърдим това чрез нашия онлайн резервационен ваучер, който ще ви бъде изпратен на емайл адреса, който сте посочили при резервацията.

(1.6) Вие потвърждавате,че всички данни, които сте ни предоставили за целите на закупуването на услугата ‘трансфер’ са верни, че кредитната карта, която използвате за целта е лично ваша и че по нея има достатачни средства за покриването на цената на трансфера. Ние си запазваме правото да изискваме потвърждение на данните от вашите кредитни карти преди да ви предоставим трансферната услуга. Ако такова потвърждение не може да бъде получено и плащане не е направено, ние си запазваме правото да отменим резервацията и услугата няма да бъде усъществена. Ние ще ви информираме възможно най-скоро на емайла, който сте ни предоставили, в случай, че се наложи да отменим наемането на автомобила, който сте резервирали.

(1.7) Подробности за цените на услугите ‘трансфери’ и процедурите по плащане и осъществяване на услугите са изложени на нашия уебсайт. Цената на която и да е ‘трансферна услуга’ е цената, показана на нащия уебсайт по времето и датата на вашата поръчка. Ние може да променяме цената на която и да е ‘трансферна услуга’ на нашия уебсайт по всяко време преди да направите поръчка. Ние се стараем да осигурим акуратност на цените, показани на нашия уебсайт, но цената на вашата поръчка ще трябва да бъде валидирана от нас като част от процедурата по приемането на поръчка. Ние ще ви информираме в случай, че правилната цена на трансфера е по-висока от тази, показана при вашата поръчка и вие можете да отмените поръчката и да решите дали да приемете или не ‘трансферната услуга’ на правилната цена. Ако решите да отмените поръчката в горепосочения случай, ние ще ви върнем всички пари, които сте платили.

(1.8) Цените, публикувани на нашия уебсайт са крайни и отразяват цената без ДДС за трансфер  с даденото превозно средство. Ние покриваме за наша сметка таксата по вашето предварително плащане с кредитна карта. Всеки пътник може да носи един стандартен размер куфар и една чанта ръчен багаж, също както е според политиката на авиокомпаниите. Носенето на допълнителен багаж може да бъде допуснато по пренецнка на шофьора и е обект на допълнително заплащане. Моля да ни информирате, ако имате намерение да пътувате със извънреден багаж - ски оборудване, стикове за голф, сърфинг бордове или други, за да ви потвърдим дали той ще се побере в багажното отделение на колата, която сте резервирали за трансфера си. Възможно е да се нуждаете от автомобил с по-голям размер.

(1.9) Вие трябва да заплатите сумата, изисквана предварително, за да запазите избрания от вас трансфер и да заплатите баланса по вашата резервация в брой при вземането ви от шофьора от съответното летище, хотел, частен адрес, жп или автогара.

(2.0) МАТО и/или компанията, която отговаря за вашата трансферна резервация, ще направят всичко възможно да бъдете посрещнати за трансфера ви на мястото и в часа посочени във вашия резервационен ваучер. МАТО и/или компанията, която отговаря за вашата трансферна резервация, няма да бъдат отговорни за загуби, причинени от основателни и неизбежни закъснения, като вие носите отговорност да запазите трансфера си, така че да бъдете взети навреме. МАТО и компанията, отговаряща за вашата резервация не са отговорни за ваши загуби (включително например изпуснат полет/автобус/влак), което се дължи на факта, че вие не сте предвидили достатъчно време за вашия трансфер и всички процедури, свързани с това. МАТО не може да бъде отговорна за загуби (включително например изпуснат полет/автобус/влак), ако компанията, отговаряща за вашата резервация на автомобил под наем не успее да предостави „трансферната услуга”, поради причина от тяхната компетенция и задължение.

(2.1) Ако вашият полет в посока България има закъснение, резервация ви за трансфер ще бъде автоматично променена и нашият представител ще ви посрещне според новия час на вашето пристигане. Моля, имайте предвид че може да е необходимо да се заплатят допълнително нощувките на шофьора, в случай че се налагат такива.

(2.2) Ако вашият полет в посока България е отклонен поради някаква причина към друго летище /дестинация, ние ще положим необходимите усилия да организираме наново вашия трансфер от първоначалната място на вземане, но според новия ви час на пристигане. В ситуация, в която уведомяването ни за такава промяна на полета от ваша страна, е твърде късно, може да се наложи да направите нова резервация за трансфер и да заплатите допълнителни такси.

(2.3) Ако вашият полет е отклонен поради някаква причина, ние ви препоръчваме да се свържете с нас възможно най-бързо. Моля, да имате предвид, че според условията на повечето авиокомпании, отговорността да бъдете транспортирани до първоначалното летище, е на самата авиокомпания.

(2.4) ВСИЧКИ ТРАНСПОРТНИ И ТРАНСФЕРНИ УСЛУГИ ОТ ВАШИЯ ХОТЕЛ/АДРЕС ДО СЪОТВЕТНОТО ЛЕТИЩЕ ТРЯБВА ДА БЪДАТ ПОТВЪРДЕНИ С МАТО ИЛИ КОМПАНИЯТА, ОТГОВАРЯЩА ЗА ВАШАТА РЕЗЕРВАЦИЯ НАЙ-МАЛКО 24 ЧАСА ПРЕДИ ВАШЕТО ЗАМИНАВАНЕ ОТ ХОТЕЛА/АДРЕСА. ВАШЕ Е ЗАДЪЛЖЕНИЕТО ДА ПОТВЪРДИТЕ ЧАСА И МЯСТОТО НА ВЗЕМАНЕТО ВИ ОТ ШОФЬОРА. МАТО И КОМПАНИЯТА, ОТГОВАРЯЩА ЗА ВАШАТА ТРАНСФЕРНА РЕЗЕРВАЦИЯ НЕ МОГАТ ДА ГАРАНТИРАТ, ЧЕ УСЛУГАТА ЩЕ ВИ БЪДЕ ПРЕДОСТАВЕНА И НЕ НОСЯТ ОТГОВОРНОСТ ЗА КАКВИТО И ДА БИЛО ЗАГУБИ ИЛИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПЛАЩАНИЯ, КОИТО ВИЕ МОЖЕ ДА ПОНЕСЕТЕ, АКО ВИЕ НЕ ПОТВЪРДИТЕ ЧАСА И МЯСТОТО НА ВЗЕМАНЕТО ВИ ОТ ШОФЬОРА.

(2.5) В случай на неявяване или отмяна на трансферна резервация, направена по-малко от 24 часа преди часа Ви на вземане, депозитът платен предварително НЕ СЕ ВРЪЩА. Допълнително,МАТО си запазва правото да изисква плащане (до пълната сума на трансфера) за гориво и други разходи, които са възникнали заради неявяването ви или късната отмяна на трансферната услуга.

(2.6) Отговорност на клиентите е да носят издадения резервационен ваучер, който е фактическото потвърждение тяхната резервация. В него са посочени всички свързани с резервацията условия както и телефонни номера за спешни случаи и за връзка с нашия офис. Това е ясно упоменато в края на резервационния процес. МАТО и компанията, отговаряща за вашата резервация на автомобил под наем не поемат отговорност по отношение на каквито и да било претенции за компенсации във връзката с трансферната услуга в случаите, в които клиентът не представи своя резервационен ваучер.

(2.7) При проблеми с вашата резервация, трябва незабавно да уведомите МАТО или компанията, отговаряща за вашата резервация на телефоните, които са ви предоставени в резервационния ваучер. Ние ще направим всичко възможно веднага да разрешим проблема. Ако пропуснете да ни информирате на този етап, това ще повлияе много на нашите възможности да проверим вашето оплакване в последствие и на правата ви според този договор.

(2.8) Всички спорни въпроси касаещи трансферна услуга трябва да бъдат отправени на емайл reservations@mato.bg незабавно.

(2.9) Моля, имайте предвид че всички оплаквания трябва да бъдат изпратени в писмен вид до МАТО и компанията, отговаряща за вашата резервация за трансфер.

(3.0) Може да промените дадена резервация до 24 часа преди вашето заминаване, което може да е въпрос на допълнително заплащане.МАТО си запазва правото да наложи 25 Евро административна такса за промени по дадена резервация.

(3.1) Резервация за трансфер, направена чрез Mato.bg е окончателна след като депозитът, изискван предварително е платен изцяло. Ако вие не успеете да изпратите вашия резервационен депозит, ние си запазваме правото да отменим резервацията ви по всяко време. Предварително платеният депозит не подлежи на връщане. В случай на отмяна на резервацията от ваша страна, той може да се използва напълно при вашата следваща резервация с МАТО. В допълнение, възстановяването на суми, касаещи Вас трябва да представляват вашето пълно плащане минус: такси наложени от МАТО и/ или доставчика на услугата и/ или контрагентни банки. Изменението на съществуваща резервация е възможно, но е въпрос на наличност и трябва да бъде направено на емайл най-малко 24 часа преди самата услуга. Възможни са допълнителни такси и преизчисляване на цената на трансфера.

(3.2) Моля, имайте предвид че в България е забранено транспортирането на деца и бебета без съответната детска седалка, съобразена с тяхната височина и тегло. Ние осигуряваме безплатно до 2 детски седалки. Въпреки това, ви препоръчваме да носите ваша лична детска седалка за детето ви, за да се гарантира неговата безопасност и комфорт.

(3.3) Моля, да ни уведомите по време на резервирането на автомобила под наем, ако имате намерение да пътувате с извънреден багаж - ски оборудване, стикове за голф, сърфинг бордове, клетки за животни или други. Това има за цел да гарантира,че нашите автомобили ще поберат вас и вашия багаж. В случай, че не ни уведомите за това по време на резервацията си, носите отговорност за заплащането на всякакви допълнителни такси, свързани с транспортиренето на такива предмети.

(3.4) Ние си запазваме правото по наша основателна преценка да прекратим трансферната си услуга, ако вашето поведение или това на придружаващите ви лица е разрушително по какъвто и да е начин и/или повлиява на вашата сигурност и сигурността на шофьора. Ние не носим отговорност за каквито и да било допълнителни разходи, възникнали към Вас и придружаващите ви лица като резултат от такова поведение.

(3.5 На пътниците не е позволено да носят алкохолни напитки в автомобила по време на трансфера с цел да бъдат консумирани, докато трае трансферът. Ние допълнително си запазваме правото да откажем транспорта на клиент, който видимо е под влиянието на алкохол или опиати.

(3.6) Ние не сме отговорни за каквито и да било наранявания, заболявания или смърт или свързаните с това загуби, претърпени от Вас или придружаващите ви лица, когато такова нараняване, заболяване или смърт не е причинено от липсата на адектватно внимание/ умение от наша страна или от страна на нашите доставчици в изпълнението на нашите задължения според договора.

(3.7) МАТО не може да бъде отговорен за последствия, произтичащи като резултат от едно, няколко или всички от долу изброените:

a) вина на клиента и/или придружаващите го лица

б) вина на трето лице, което не е свързано с осигуряване на услугата кола под наем, която не бихме могли да предвидим или предотвратим

в) вина на лица които нямат договорни отношения с МАТО

г) събитие или обстоятелство, което ние или доставчикът/ доставчиците на услугата не бихме могли да предвидим или предотвратим. Това може да включва (но не е ограничено до) появата на форсмажорни обстоятелства, такива каквито са описани в тези наемни условия

(3.8) Трансферните услуги са само за Ваше лично ползване и това е потребителски договор. Съобразно с това, ние не поемаме отговорност за каквито и да било бизнес загуби (включително без ограничения всякакви загуби на договори, приходи, постъпления или загуба на очаквани спестявания или каквато и да било загуба и повреда на данни), причинени, дори ако могат да бъдат предвидени.

(3.9) Ние гарантираме, че всички ‘трансферни услуги’, които вие купувате от нашия уебсайт ще бъдат извършени с адекватно умение и внимание, колкото това позволява, според нашето споразумение. Ние ще направим всичко възможно да гарантираме, че всички материали и информация, публикувани на нашия уебсайт са точни, но за съжаление грешки са допустими, и ние си запазваме правото да поправим такива грешки преди вашата резервация да бъде потвърдена.

(4.0) Понятието "форсмажорни обстоятелства" означава, че ние няма да Ви изплатим компенсация, ако се наложи да отменим или променим услугата поради неочаквани обстоятелства извън нашия контрол. Такива са, например: война, заплаха от война, терористична дейност и нейните последствия или заплахата за такава дейност, размирици, действието на което и да е правителство или други национални или местни органи на реда, индустриална авария, стачка, природно или ядрено бедствие, пожар, неблагоприятни метеорологични условия, пътно-транспортни произшествия и т.н.

(4.1) Ние можем да прехвърляме или преостъпваме някои или всички от нашите права и задължения, произтичащи от тези условия, по всяко време.

(4.2) Ние можем да променяме тези условия от време на време и да публикуваме новата им версия на нашия уебсайт. Вие трябва редовно да проверявате за промени в тези условия на уебсайта ни. За условия, определящи покупката на услугата "трансфер", ще се считат условията по време на Вашата поръчка.

(4.3) Тези условия заедно с Вашия резервационен ваучер и инструкциите за плащане представляват пълното споразумение между вас и МАТО.

(4.4) Лице, което не е страна по нашето споразумение, няма права според договорите.

(4.5) Ако някаква клауза или условие от тези условия станат или бъдат обявени за незаконни, невалидни или неизпълними поради каквато и да е причина, това условие или клауза ще бъдат премахнати, но всички останали условия ще останат в сила.

(4.6) Съобщение по електронната поща се счита за получено, когато e-mail-ът е получен в нашата поща (или на следващия работен ден, ако е получено по време на уикенд или официален празник) или 48 часа след деня на изпращане.

(4.7) Тези условия, заедно с политиката на конфиденциалност, всеки резервационен ваучер и инструкциите за плащане, ако има такива, заменят всички други условия, които са били приложими преди това за използването на нашия уебсайт и/или продажбата на наша услуга. Чрез маркирането на "Съгласен съм с условията на МАТО на нашата онлайн резервационна форма Вие официално потвърждавате приемането на всички гореописани условия.

С благодарност за професионализма в обслужването! Препоръчвам фирмата на всички!
Ирена Малчева