Моите резервации
За да видите информация за вашите резервации, моля попълнете данните



забравена парола?


Web Analytics
en bg ru

Автомобили под наем София

Трансфер от летище София

Skype Me™!
+ 359 878 16 16 75 office@mato.bg

Често задавани въпроси и отговори за автомобили под наем

Как да резервирате автомобил под наем ?

Можете да заявите автомобил под наем във всеки от центровете на МАТО, по телефон, e-mail или като използвате "Формата за резервации" на www.mato.bg

Къде може да получите / върнете автомобила под наем?

Безплатно в офис на МАТО, или в офисите на нашите партньори. Повече информация може да получите на +359 877 01 10 18.

Какво да изисквате от нас при получаване на автомобил под наем?

Добре сервизиран и оборудван съгласно сезона автомобил.

Двустранно подписан протокол, пълен резервоар и документи /регистрационен талон, застрахователна полица “Гражданска отговорност”, стикер за платена винетна такса, ГТП и “Комплект КАТ”.

Какво ще изискваме от Вас при наемането на автомобил?

  • Валидна шофьорска книжка.
  • Навършени 21 години, под тази възраст задължителна застраховка ограничаване на отговорността.
  • Внесен гаранционен депозит.

Какво е "Гаранционен Депозит"

Гаранционният депозит е задължителен. Той покрива евентуален отказ от страна на клиента да зареди резервоара, както и щети които не се покриват от застрахователя /щети по интериора, по гуми и джанти, долна част на автомобила вследствие от некомпетентно шофиране/ . Също така при непредвидено удължаване на периода на наема, допълнително дължимата сума се приспада от депозита.

Какво ще изискваме от Вас при връщане на наетия автомобил?

  • Добре поддържан по време на експлоатацията автомобил.
  • Пълен резервоар.
  • Пълен комплект документи и оборудване.
  • Добре измит отвън и отвътре автомобил. (Ако автомобилът не е измит, се начислява такса за автомивка в размер на 10 Евро).

Кой поддържа наетия автомобил по време на експлоатация?

Техническото обслужване и текущите ремонти cа за наша сметка, разходите за гориво и течност за чистачки – за Ваша.

Разходите за ремонт при недобросъвестно стопанисване или неправилна експлоатация от Ваша страна са за Ваша сметка.

Какво да правите при настъпило ПТП.

Веднага се свържете с Пътна полиция – тел. 165 или тел.112, и изискайте съответните документи / протокол от КАТ-Пътна полиция /, които се представят в застрахователната компания. Веднага уведомете служител на МАТО за настъпилата щета, като точно опишете събитието, Вашето състояние и състоянието на автомобила за да се преценят следващите действия / лекарска помощ, авто асистанс, транспортиране на автомобила и пътниците в него, най-близък сервиз за ремонт и други./ Когато инцидента е без вина на водача / съгласно документ от КАТ/ не се заплаща нищо. Полага Ви се замяна на автомобила в срок до 24 часа за територията на България и до 6 часа за територията на София. Когато инцидента е по вина на водача не се полага автомобил и се заплаща минимум 40 Евро такса за административни разходи за завеждане и отремонтиране на щета. При по-сериозни щети сумата може да достигне до размера на целия депозит упоменат в тарифата на МАТО. При употреба на наркотици, алкохол или други упойващи вещества, включително лекарства, при които е забранено шофиране, ремонта на автомобила е изцяло за сметка на наемателя – не важи нито една от застраховките. Удържа се целия депозит и се начислява глоба за пропуснати ползи и нанесени щети.

Допълнителни услуги и опции

1. Доставяне – прибиране на автомобил
  - до 200км – 60 Euro
  - над 200км – 110 Euro

2. Летищна такса:

- предаване или приемане на автомобил на летище – 15 Euro

- предаване и приемане на автомобил на летище – 25 Euro

3. Непълен резервоар – литър 1.7 Euro

4. Навигационна система – 6 Euro/ден (максимум 60 Euro на наем)

5. Багажник – 5 Euro/ден (максимум 50 Euro на наем)

6. Бебешко столче – 3.60 Euro/ден (максимум 36 Euro на наем)

7. Вериги за сняг – 3 Euro/ден (максимум 30 Euro на наем)

8. Багажник – ски – 2 Euro/ден (максимум 20 Euro на наем)

9. Пълномощно за излизане в чужбина – 40 Euro

We would very much like too thank Marin of Transfers BG for his fantastic service. We were left stranded at Sofia airport when our transfer did not show up. Marin took us in comfort all the way to Bansko it was more like a tour guide than just a transfer. Of course we used the service of Transfers BG and Marin for the return journey after our holiday’s end.
Paul Weber